31 srpna 2011

Kredenc / Cupboard

Konečně se s vámi můžu podělit o svůj poklad. Vedla k němu dlouhá cesta.
I'm so happy that finally I can share my treasure with you! It took about thousand of sweaty hours and hard labor.:)




Hotovo. Vlastně je už hotovo delší dobu, ale musela jsem vymalovat kuchyň, aby ty fotečky za něco stály. A tady je!


 

Když jsem začala objevovat kouzlo blogů a uviděla ty krásné renovace kredenců, probudilo se ve mě to staré, hluboko uložené přání. Vždycky jsem si přála takový kredenc. A tak jsem začala hledat až jsem našla ten pravý.:)
Bohužel tatínek nesdílel mé nadšení. Pravda, neprohlížela jsem si kredenc při koupi tak důkladně a o renovacích nevím zhola nic, ... ale neříká se, že přání se mají plnit nejen o Vánocích??? Naštěstí se tatínek nade mnou slitoval (po tom, co jsem slíbila, že je to poslední krám co jsem mu dotáhla do garáže) a začal mi pomáhat. A tak jsem jezdila k rodičům na otočku (bydlím v jiném městě) a natírala a natírala ... Až mě můj milý tatínek přejmenoval na Patlu.:) Vždycky mě přišel omrknout do garáže se slovy "Tak co Patlo, jak to jde?":) Šlo to, ikdyž pomalu. Nakonec se na tom tatínek nadřel mnohem víc než já. A splnil mi mé přání.:) Ty noci se štětcem v ruce stály za to.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Leni.Krásný kousek a hlavně jste na něm nechala kus sebe.Mějte se hezky a budu mocráda nakukovat na váš blog.Pa Pája

Anonymní řekl(a)...

O wow! So beautiful , I love your "kredenc " ! You know we use this word ,too in my country , it means a cupboard in the kitchen :)

Thanks for visiting my blog and leaving those sweet words :)

best wishes:Manka

Zuzka řekl(a)...

Nádhera!!! Moc krásně spravený. Úžasné úchytky, odkud je máte? Taky opravuji kredenc po prababi, ale je to nekonečné....ouuu....

Shaki řekl(a)...

Tak to je krása. Skvělý kousek a hlavně za tu práci smekám!

Anonymní řekl(a)...

palm angels t shirt
off white hoodie
kyrie 7
hermes outlet
kyrie 8
cheap jordans
bapesta
off-white
stephen curry shoes
fear of god essentials hoodie