16 dubna 2012

Nový jehelníček ♥ New pincushion

Tento vzor na jehelníček jsem našla v maminčiném sešitku Ateliéru Květen z roku 1982. Maminka je během komunismu odebírala pravidelně, má jich doma pěknou hromádku a já v nich moc ráda listuji. Mají nejen nádech starých časů, ale dají se v nich najít doslova poklady.
A tak vznikl tento jehelníček. Látečku jsem koupila u Šárky v obchůdku. Nemá sice pravidelný vzor a proto jehelníček není čtverec, nýbrž obdelník, ale mám z něj i tak velikou radost. Můj milý to komentoval slovy 'Chceš mi říct, že tady to malé nic, je ta věc, nad kterou jsi strávila tolik večerů???'.
Mno, když mě to ale tak baví!:D




Krásné jaro všem.

Lenka

2 komentáře:

zcdl řekl(a)...

Lenka mooooc pekne :), ja mam tiez odlozene casopisy, a ked ma chyti dlha chvilka tak sa v nim milujem hrabat a listovat a nachadzat vzdy nieco nove .)

Calenndula řekl(a)...

ten je pěkný, moc!