02 června 2012

Obal na recepty ♥ Recipe book cover

Krásný sobotní večer,

měla jsem být na víkend úplně jinde, nakonec se kvůli počasí výlet nekonal. Tak jsme začali s přítelem malovat umakart na bílo a protože to teď schne, honem k laptopu vložit další příspěvek.:)



Je to můj druhý projekt šitý podle časopisu Marina.
Byl to trošku boj. Není to úplně rovné a přesné. Přisuzuji to samozřejmě tomu, že jsem v té době neměla řezací podložku a pravítko, že ano. Teď už je to lepší. Opravdu!:) Taky výběr látek jsem úplně nedomyslela, byly hodně hrubé a len se třepil. Ale tak nevzdala jsem se. Momentálně se na všem co šiju učím, seznamuju s novým strojem a musím říct, že po každém malém projektu je znát posun, tak jsem ráda.

Uvnitř je diář A5. Tento nápad jsem našla někde na webu. Něco jako:
leden-únor - polévky
březen-květen - hlavní jídla
atd.

Myslím, že je to fajn nápad jak využít nepopsané diáře.

Krásný víkend přeji.
Lenka

1 komentář:

Calenndula řekl(a)...

všechno to má moc pěkné, Leni. kuchařka je super a obdivuju i pytlík na černý bez, ten je parádně vyšitý a ušitý! jen to nebudu psát všechno zvlášť, porád dokazovat, že nejsem robot :)