18 září 2012

Můj první polštář je na světě! :D

Zdravím všechny milé duše,

předem bych chtěla poděkovat za milé komentáře, vždycky mě zahřejí. Děkuji!

No a teď už se nemůžu dočkat až se pochlubím se svým novým výtvorem. Plánování bylo dlouhé, ale nakonec se to opravdu děje! Pustila jsem se do opravdového patchworku. Můj první polštář je ušitý metodou log cabin. Nejprve jsem to celé nakreslila na papír, vzala kalkulačku a měřila a počítala. Šilo se to krásně.


Jsem z něj nadšená! Moc se mi líbí. Pěkně ladí k závěsům. Už mám střiženo na další a ještě přibude deka ze stejných látek.





Krásný podzim přeji.

Lenka

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

skvělý Leni, ušitý je dokonale!

Unknown řekl(a)...

Krásný polštářek v příjemných barvách ... Obdivuji, na patchwork jsem nenašla zatím odvahu. Přeji krásný den, u nás uplakaný ... Maru

sar řekl(a)...

Leničko, ach, to je krása! Moc hezky sladěno, krásně ušito. Mám obrovskou radost! Děkuji.

Mějte pohodový prodloužený víkend. Šárka