03 září 2012

Nákupy a dekorace

Krásný den moji milí.

Moje pracovní a nutno si přiznat i volnočasové tempo mě dovedlo až na nemocenskou, takže teď mám čas odpočívat a psát blog. No prostě tělo si řekne kdy už má dost a já poslouchám (své tělo i svého skoromuže). Tak už se tady čtyři dny válím a cukám se abych nic nedělala. Ono je to opravdu těžké nic nedělat!
Tak lespoň vkládám slibované foto z nákupů u Šárky. Bylo to úžasné odpoledne, krásně jsem si popovídaly. No tam by se utrácelo! Jej! Ale už mám limity. Svatba je na spadnutí, tak abychom někdy s mým drahým měli společný účet, musím se krotit.:)


Ta housenka na fotce je šála (šátek), z krásné čisté bavlny. Hromada výztuh, francouzké mýdlo, mizící fix na textil, popruh a samozřejmě látečky! Z té béžové kolekce budou polštáře a deka do ložnice. Háčkované srdíčko jsem dostala od Šárky jako dárek a hned jsem ho použila v kuchyni k dekoraci.


Lenka

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Leni pěkný blog, budu chodit nakukovat:-))
Ajka

bymarketka řekl(a)...

Nominovala jsem Tě na Liebster Blog,viz.:http://bymarketka.blogspot.cz/2012/09/liebster-blog.html