29 ledna 2013

Vánoční dárky ♥ Christmas gifts

S 'mírným' zpožděním, ale přece, sdílím co jsem našila svým nejbližším k Vánocům. Všechno šité na poslední chvíli a už to takhle nikdy nechci zažít. To pak není radost, ale závod s časem. Omluvte prosím kvalitu fotek, foceno taktéž na poslední chvíli, v noci u lampy. 

Tyto vánoční chňapky jsem šila pro maminku. Dvě látečky, zelenou a béžovou, jsem dostala od Bellet jako dárek k objednávkám (moc děkuju!) a červenou jsem dokoupila. Vyšlo mi to tak tak. Při šití lemu už jsem se modlila, zapošila jsem pár milimetrů! Prošití jsem se bála, ale nakonec to dopadlo docela dobře. Chňapky už dělají mamce v kuchyni parádu. Jen chudák taťka si stěžuje, že je nemůže jen tak pohodit na linku a neustále je "sledován".:D



 


Cestovní šitíčko pro mamku. Šité podle Mariny, jen zmenšené. Na nůžky jsem ušila aspoň rychloobal, aby nepotrhaly tu krásnou látku a nitě jsem namotala na tvrdý papír.




Kamarádce jsem šila jednoduché prostírání a obal na diář. Dáreček putoval na daleký sever Švédska do města Umea.
Vyzkoušela jsem si na tom šití rožků (to jsem se naučila podle nové knihy, kterou jsem si objednala z www.bookrepository.com, ale o tom někdy jindy) a taky novou patku na lemování. Šlo to rychleji! Ježíšek byl štědrý a nadělil mi více patek, o tom bude nějaký jiný post, slibuju.





A nakonec něco pro mého muže. Mini kapsička na snubní prstýnek. Pořád si stěžoval, že ho nemá před tréninkem (horolezec) kam dát, tak jsem vymyslela toto. Kapsička s karabinou, aby si to mohl připnout třeba na klíče a neztratil to. Ten druk je takový maxi, protože mě menší přes tu výztuhu (ronopast plus vatelín) prostě nešel. Máte s tím někdo zkušenost? Donesla jsem to taťkovi do sklepa v domění, že nemám dostatečnou sílu a proto mi to nejde, ale nešlo to ani tak.:( Copak ty malé druhy opravdu drží jen v jedné vrstvě tenké látky???


Přeji krásnou dobrou noc.

Lenka

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

krásné dárky Leni:-)
Ajka

Jana řekl(a)...

Leni, krásne tvorenie a mamine sa ani nečudujem, že chňapku nedá nikomu chytať.
Jana