19 března 2013

Moje syslírna :)

Konečně sama doma. A konečně sluníčko! Byl to krásný víkend.
Šila jsem a fotila.

Začalo to kredencem. Byl moc prázdný. Tak jsem koupila látky, těch bylo málo, a tak další a další ... hm, pak už jich bylo moc. Chtělo to reorganizaci.
Nařezala jsem z kartonu desky a na ty látky namotala, české vpravo, zahraniční vlevo. Zbytek látek do komínků, zbytečky do drátěného košíku.

Staré skleničky od zavařenin (děkuju mami!) jsem naplnila zipy, stužkami, popruhy, ... Šuplíčky úplně vpravo nahoře jem dostala k Vánocům, hned byly plné druků, kovových rámečků, magnetického zapínání, ... Plechovky vlevo jsem ulovila v bazaru.

Nítě mám v krabici. Většinu mám od manželovy maminky. Je švadlena, ale už se tím neživí, takže tyhle úžasné zásoby připadly mě.:) Další jsem dostala od manžela ke svátku. A taky dlouhé tenté špendlíky. Sám se vydal do neznámého světa galanterie hledat poklady. No není úžasný?:)


Prozatím tahle organizace všech těch věcí stačí, ale mám takový pocit, že ne na dlouho (snad to nečte můj manžel).

Šicí stroj mám hned vedle kredence. Na starém šicím stroji. Moc fajn stolek se dvěma šuplíčky a přihrádkou. Zachránila jsem ho od odvozu do sběru! Stroj je uvnitř taky, ale ten jsem zatím nezkoušela.
Snad někdy ušiju obal na stroj a kapsář. Zasloužil by si to.


Tak to je z mého tvořivého koutku vše. Bude se časem určitě měnit a ráda se s vámi zase podělím.

Nedá mi to nesdílet mou radost z minulého týdne. Došel mi balíček, teda balík. Od Bellet z obchůdku. Holky, ty látečky byly tak nádherně zabalené! S takovou láskou a precizností!
Musela jsem to nafotit.

Je krásné vidět, že i v dnešním uspěchaném světě existuje někdo, kdo dělá věci s láskou, pro potěšení druhého, třeba i úplněho cizího člověka.

Krásný zasněžený březen.

6 komentářů:

U Pettiny řekl(a)...

Úžasná syslírna! Obdivuji ty úhledné komínky a ten řád, který jsi tomu dala, Leni. A látky od Bell a její balíčky také miluji a souhlasím, že takový balíček, s láskou zabalený, udělá dvojnásobnou radost. Hezký večer.

Ajka řekl(a)...

Pááni.... no na tak perfektně uklizenou syslírnu bych se chodila jen dívat:-)))))
Ajka

Leela řekl(a)...

Holky, děkuju.:)

Ajko, máš pravdu, chodím se tam kochat, celkem často:D

reniferek řekl(a)...

:)

Calenndula řekl(a)...

máš krásnou syslírnu, tak pěkně vše uspořádané. já bych tam radši ani nesáhla, protože jak začnu tvořit, tak to všechno lítá :)

kecka zpod komonca řekl(a)...

wow, díky moc za nápad s šicím strojem na šicím stroji. přesně tak jsem si to představovala, že si to tak udělám, jen jsem měla strach, zda to nebude zcestné... já podědila starý stroj po babičce, momentálně je v "lázních", ale chtěla bych pro něj nějaké čestné místo a tento nápad je super. díky