11 dubna 2014

Po více jak půl roce ...

Zdravím všechny milé duše, které na mě i přes více jak půlroční absenci nezanevřely.

Potřebovala jsem čas.
Čas ujasnit si co chci a co nechci. Kam chci, aby můj život směřoval. Co by mě mohlo udělat šťastnou a co určitě ne. Co chci vlastně v životě dělat. Co mě naplňuje. Co mi jde samo a do čeho se musím nutit.
Chtěla jsem konečně přestat jen snít a začít své sny realizovat.
A tak jsem udělala některé kroky, ke kterým jsem se už nějakou dobu odhodlávala.

Přestěhovala jsem se. Táhlo mě mé malé rodné město, blízkost rodičů, čistější vzduch,... Už dlouho. Ale už jsem nebyla sama. Byl tu manžel a tomu se nechtělo. Jó, když tam není pořádná lezecká stěna, tak to je problém.:( Ale nakonec svolil. A tak jsme začali hledat byt.
Nejsem fanda hypoték, tak pouze pronájem. Snila jsem o cihle, o domě, který má historii, někde blízko rodičů, ... byla jsem náročná, ale měla jsem jasnou představu co chci a věřila jsem, že je to možné.
Viděli jsme devět bytů a žádný se nám nelíbil. Říkala jsem si, kde my skončíme? A pak to přišlo.:)
Starý dům u řeky. Jen čtyři byty. Rodiče za rohem. Vešla jsem a uviděla krásné původní dřevěné parkety. Oh. Pak jsem vešla do kuchyně. Starý kredenc! To už se mi rozzářila očička ...(a manžel se smál, že jsem ani neviděla zbytek bytu, stačí mi stará kredenc a hned bych to brala, no už mě má přečtenou) a pak jsem vešla do obýváku a uviděla stará kachlová kamna!!! A bylo to jasné.:)
Byteček vám ukážu v dalším postu, nebojte.

A tak jsme se loni na podzim stěhovali. Moje záliba v bytovém designu měla najednou spoustu prostoru k vyjádření!

Rozhodla jsem se začít znovu studovat. Dlouho mě to táhlo k interier designu. Odmalička jsem si ráda měnila pokojík, pořád něco přesouvala, dekorovala ...:) Začala jsem knihami a koupi e-booku. Náš nový byt beru jako testovací prostor mých nápadů.:) Pořád mi tam ale něco chybělo. Chtěla jsem, aby vytvořený prostor byl nejen funkční a krásný, ale i energeticky příznivý. Aby lidi podporoval a naplňoval energií. A tak jsem začala studovat Feng Shui.:) Pravda, kurz nebyl nejlevnější, ale investice do sebe je nejlepší investice! Aspoň podle mě.
Další studim se týká podnikání. Díky kamarádce jsem se dozvěděla o skvělém projektu. Je tam úplně všechno a zdarma! Měla jsem štěstí, byl to poslední běh a bohužel další neotevírají. Pracujeme ve skupinách, jen ženy a je to neuvěřitelně inspirující a motivující! Tak pokud se vše podaří a budu mít dostatečnou odvahu, tak začnu podnikat i já.:) S mým projektem vás seznámím až bude ten pravý čas.

Tak. S tím vším souvisí i chystané změny na blogu. Můžete se těšit na posty nejen šité tvorby, ale i interier designu a na různé návody, jak šicí, tak jiné. Nápadů je spousta a já věřím, že si zrealizuji své sny a že vás to bude bavit aspoň tak jako mě!:)


Na závěr uvedu zdroj obrázků, které jsem tady vložila. Vřele doporučuji navštívit. V nějakém dalším postu vám ukážu co jsem s nimi provedla já.:)

Mějte se zatím krásně a děkuji za návštěvu!

Žádné komentáře: