16 července 2015

Pět měsíců mámou

Dneska je to pět měsíců, kdy jsem ji poprvé uviděla, kdy přišla na tento svět. Úžasný zážitek. Její první pohled. Jak se hned rozkoukávala jen co mi ji holky daly na břicho!:) Splnil se mi sen a mohla jsem rodit v klidu domova, ve svém tempu, bez cizích lidí ... moc jsem si to tak přála, pro sebe, i pro ni. A jsem vděčná, že mi to bylo dopřáno.

Roste tak rychle! Až je mi to někdy líto. Někdy bych si přála, aby zůstala tak maličká ... Už objevuje svět, všechno ji zajímá ... Je tak krásná. Jak říká děda (ten je po uši zamilovaný), jako obrázek.:)


Všichni říkali, že se člověku změní po narození miminka život, otočí naruby ..., já to spíš vnímám tak, že žiju více v přítomnosti. Nikam se nehrnu jako dřív, nikam (většinou:)) nespěchám. Každý den je jiný a něčím krásný.

A tady je, náš drobek. Zatím nejsou upravené všechny fotky, ještě pak nějaké přidám.:)
Autor fotek Katka Prusková.
Tak jak jsem slíbila, přidávám nějaké foto.

Mějte se sluníčkově.

3 komentáře:

Olive řekl(a)...

Leni, gratuluji ke krásné a zdravé holčičce a gratuluji i k porodu. Kde jsi se na to připravovala? U M. Mrowetz? Nebo někde jinde?

Leela řekl(a)...

Olive, děkuji!:) Připravovala jsem se v Ostravě, tam jsem chodila do rodinného centra Kaštánek na předporodní kurz. O paní Mrowetz vím, ale z osobních důvodů jsem její metodu nepoužila. No a knihy, od Dr. Odenta, přes Ingeborg Stadelmann až po Lucku Suchou (Aby porod nebolel). Hlavně ta bichle od Stadelmann mi dala hodně, byla to s manželem taková naše bible. Já jsem do poslední chvíle nevěděla jak to dopadne, nechala jsem to prostě na té dané chvíli, že až to přijde, že se rozhodnu. No a pak to přišlo a mě ani nenapadlo někam jezdit.:)

Calenndula řekl(a)...

Leni, je nádherná! obě jste tak krásné spolu. mám radost, že se vám to podařilo, rodit doma.
bichle od Ingeborg je taky moje oblíbená, mnoho skutečně praktických rad od někoho, kdo tomu rozumí a má zkušenosti.
přeju hodně zdraví, radosti ze života, ať dál pěkně prospívá. ♥