20 září 2015

Police k toaletnímu stolku

Říkám tomu výroba na zakázku. Já si vymyslím, taťka vyrobí.:) Ale jo, přiznávám, stále těžím z toho, že jsem tátova holčička. Ale jeho výroba všelijakých věcí baví a mě to baví vymýšlet a pořád zútulňovat byt.
 

Policové konzoly jsou z IKEA, deska ze starých fošen. Snažili jsme se to namořit co nejvíc podle toaletního stolku.
Stojan na náušnice je taky vyroben mým tatínkem. Připravila jsem výkres s mírami (SPŠ stavební se nezapře:)) a taťka ho vyrobil z dubového dřeva a mosazných úzkých tyčí. Je oboustranný, protože co se týká náušnic, jsem hotový sběratel.:)
Panenka na polici je dárek, kterého si moc vážím. Je dovezená z Indie, stačí do ní jemně klepnou a krásně se roztančí.
Na kameni jsou naše snubní prsteny. Manžel-horolezec chtěl mít na svatbě aspoň kus nějakého šutru, tak nám taťka vyrobil tento stojan. No někdo bere k oltáři polštářek nebo tácek, my kámen!:D