14 prosince 2011

Vánoční sáčky na dárečky

Přeji krásný zimní večer.

Jsem hrozný neposeda a tak zase tvořím. Tentokrát z papíru.:)
Skládání stromečků mě hrozně baví (je to relax) a tak jich jen přibývá a přibývá ... až se z toho stal les. No a protože prostory našeho bytečku jsou velmi omezené, bylo třeba les pokácet a vytvořit z něj něco smysluplného. A tak mě napadly sáčky. Dlouho jsem běhala po městě a sháněla nějaké pěkné, z recyklovaného papíru. Pak už mě to nebavilo, tak jsem si řekla, že je přece zvládnu vyrobit sama. No a tady je výsledek mého snažení.




A protože mám stromečků opravdu hodně, rozhodla jsem se nabídnout je k prodeji - obchůdek na Fler.cz je otevřen.:)

Přeji Vám krásný předvánoční čas a těším se na vaše komentáře. Vždycky mi udělají velikou radost. Děkuji!

3 komentáře:

Calenndula řekl(a)...

ahoj Leni! to je krása, co tu tvoříš! moc ráda Tě tu potkávám, nějak jsi mi unikala... jsem ráda, že ses připomněla.
se tu kochám u Tvého blogu, kredenc je krásná a vůbec všechno.
gratuluju k otevření krámku...
a údivem vydechuji nad fotkami z Indie... ááách...
ať se Ti dobře daří v tvoření i ve všem ostatním, krásný advent,
H.♥

pavla řekl(a)...

Zdravím Leni.Moc krásné tvořeníčko.Přeji pohodové vánoční svátky.Pavla

Calenndula řekl(a)...

Leni, pořád se pokouším si Tě dát do oblíbených, abych viděla u sebe na blogu Tvé aktualizace, ale nedaří se. vůbec netuším, kde je chyba, u nikoho se mi to nestalo. a nejde a nejde mi to přidat...
tak snad někdy budu úspěšná, no.
měj se hezky.