14 prosince 2011

Vánoční sáčky na dárečky

Přeji krásný zimní večer.

Jsem hrozný neposeda a tak zase tvořím. Tentokrát z papíru.:)
Skládání stromečků mě hrozně baví (je to relax) a tak jich jen přibývá a přibývá ... až se z toho stal les. No a protože prostory našeho bytečku jsou velmi omezené, bylo třeba les pokácet a vytvořit z něj něco smysluplného. A tak mě napadly sáčky. Dlouho jsem běhala po městě a sháněla nějaké pěkné, z recyklovaného papíru. Pak už mě to nebavilo, tak jsem si řekla, že je přece zvládnu vyrobit sama. No a tady je výsledek mého snažení.




A protože mám stromečků opravdu hodně, rozhodla jsem se nabídnout je k prodeji - obchůdek na Fler.cz je otevřen.:)

Přeji Vám krásný předvánoční čas a těším se na vaše komentáře. Vždycky mi udělají velikou radost. Děkuji!

5 komentářů:

Calenndula řekl(a)...

ahoj Leni! to je krása, co tu tvoříš! moc ráda Tě tu potkávám, nějak jsi mi unikala... jsem ráda, že ses připomněla.
se tu kochám u Tvého blogu, kredenc je krásná a vůbec všechno.
gratuluju k otevření krámku...
a údivem vydechuji nad fotkami z Indie... ááách...
ať se Ti dobře daří v tvoření i ve všem ostatním, krásný advent,
H.♥

Pavla řekl(a)...

Zdravím Leni.Moc krásné tvořeníčko.Přeji pohodové vánoční svátky.Pavla

Calenndula řekl(a)...

Leni, pořád se pokouším si Tě dát do oblíbených, abych viděla u sebe na blogu Tvé aktualizace, ale nedaří se. vůbec netuším, kde je chyba, u nikoho se mi to nestalo. a nejde a nejde mi to přidat...
tak snad někdy budu úspěšná, no.
měj se hezky.

Unknown řekl(a)...

replica wholesale handbags GFSW cheap replica handbags GLPBV replica bags china GFSW

Unknown řekl(a)...

t7a34a3f70 w8h99x7c58 r5x70p3u07 g3i56c4h54 u4p17x4m69 r8s07p6a93