24 února 2012

Novinky / News

Ono to vypadá, že zahálím, ale úplně tomu tak není. Ze zdravotních i časových důvodů jsem si musela dát trochu pauzu. Ale vyplnila jsem ji nákupy. A ne jen tak ledajakými. Snila jsem o tom už dlouho, ale chybělo odhodlání. Přeci jenom to nebyly malé částky.

První přišel na řadu šicí stroj. To byly hned druhé Vánoce. Na doporučení jsem koupila švýcarskou kvalitu Bernette e66 a jsem naprosto spokojená.:) Je to velká změna oproti starému stroji.

 Pak, aby ani vášeň pro vyšívání neuhasla, úžasné šablony od Little House Needleworks. Dalo práci je sehnat, psala jsem přímo autorce, abych zjistila, kde se v Evropě dají koupit. Nakonec objednány z Itálie.:) Stroj i šablony přišly v jeden den, to bylo radosti!!!

 


 No a pak jsem si řekla, že když už mám ten nový šicí stroj, že by to chtělo i nějaké pěkné látečky. Tak jsem zabrousila na stránky Belletky a objednala hned dva precut balíčky nové kolekce ROUENNERIES od Moda Fafrics a jeden balíček kolekce URBAN Cowgirl. Bohužel, první ze zmiňovaných nedorazí. Bylo mi do breku, ale co se dá dělat. Budu doufat, že dorazí později. Tak jsem si místo něj objednala kolekci Papillon a myslím, že se jí více než vyrovná.:)
První balíček s kolekcí URBAN Cowgirl dorazil dneska. Byla jsem celá nervózní,když jsem ho rozbalovala!:) Lidi, to jsou tak úžasné látky! Já nevím, jestli někdy najdu odvahu do nich střihnout.:/ No prostě musím pilně cvičit na levnějších látkách a až to vypiluju, tak příjdou na řadu tyto. No a mezi tím se na ně budu chodit koukat do skříně a vzdychat u toho jako dneska celý den! :D

                 


Přeji krásný den a děkuji, že jste ke mě zavítaly.

Lenka

Something new what happend in my life. It seems I was idleing but I was not, I was spending money!:) I have bought my first sewing machine. I like it so much!:) Than I spend another money for beautiful stitching patterns from Little House Needleworks and also for breathtaking fabrics of Moda. The fabrics are so beautibul I'm afraid I will never sew from it! But let's see.:) For now I'm checking it every hour and I'm just astonished and happy I have it.

Have a nice day and thank you for visiting my blog.


Lenka

Žádné komentáře: