26 dubna 2013

Obal na diář ♥ Diary cover

Měl to být vánoční dárek, ale myslím, že v dubnu udělal o to větší radost.:)
Výběr látek, to bylo něco. Do té doby jsem si myslela, že mám docela dost látek a vybere si každý. Ukázalo se to jako velký omyl! Kamarádka vybírala dlouho (až jsem začala být zoufalá), ale nakonec se povedlo. Našla poslední kousek oranžové Curio. Ani na tu kapsu by to nevyšlo, přišila jsem k tomu pruh jiné látky a nějak se to tam ztatilo, naštěstí. Tak jsem ráda, že si vybrala a líbí se.

Mějte krásný víkend. Já budu šít. Manžel dnes odjíždí do Francie na skály a já si můžu doma bordelařit, všude roztahat látky, mluvit si pro sebe (to se těžko vysvětluje) a tak vůbec mít čas jen pro sebe.
Už se moc těším! O výsledky z víkendu se s vámi samozřejmě podělím. :)

Žádné komentáře: