12 května 2013

Dečka ze charm packu

Krásný nedělní večer! Minulý týden jsem odpočívala v Itálii, ale už jsem zase zpět s novým příspěvkem.:)

To je můj počin z víkendu asi dva týdny zpět. Přemýšlela jsem, jak ušít dečku z charm packu. Nakreslila jsem si asi pět variant, ale buď mě pak děsilo prošívání (z toho mám pořád respekt) nebo jsem neměla dost doplňkové látky. Nakonec zvítězila tato varianta.


Dečka o velikosti asi 57x42cm. Kolekce Rouenneries Deux od French General pro Moda Fabrics. Ze charm packu jsem vybrala dvě rozdílné barevné linie. Čtverečky jsem si rozložila na zem a vybírala do kombinace. Použila jsem 15 čtverců (můžete i 14, ale chtěla jsem větší variabilitu při skládání rohů, aby se mi pěkně střídaly barvy), 34cm doplňkové látky i s lemem, plus něco na zadní stranu a vatelín. Snad si to dobře pamatuji, protože dečka už někde putuje po světě a ty moje zápisky a výpočty ... 6 čtverců jsem vybrala na střed, zbytek seřízla napůl. Doplňkovou látku jsem střihla 6,85 cm širokou (dva pruhy, délka 110cm). Pak už stačí jen přikládat ke stranám sešitých středových čtverců a odstřihnout zbytky. Pak z pruhů zbylých čtverců poskládat okraje a přišít. U delších stran to přesahovalo více, u kratších stran jsem řezala méně. Lem jsem střihla 8cm široký.
Vše šito na 1/4", jinak by to nevyšlo.
Fotila jsem s našpendleným lemem, abych to stihla za sluníčka, takže lem na fotce nic moc.:)

Tak to byl pokus o rychlo návod. Vyznáte se v tom někdo? Myslíte, že by to stálo za opravdový návod?

Krásný start do nového týdne.

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

je hezounká:-)

Calenndula řekl(a)...

je to krásné, jako vždy nádherné látky a precizně prošité. takovou dečku podobnou mám taky v plánu někdy na stůl, ale těch plánů by bylo...:)