12 května 2013

Dečka ze charm packu

Krásný nedělní večer! Minulý týden jsem odpočívala v Itálii, ale už jsem zase zpět s novým příspěvkem.:)

To je můj počin z víkendu asi dva týdny zpět. Přemýšlela jsem, jak ušít dečku z charm packu. Nakreslila jsem si asi pět variant, ale buď mě pak děsilo prošívání (z toho mám pořád respekt) nebo jsem neměla dost doplňkové látky. Nakonec zvítězila tato varianta.


Dečka o velikosti asi 57x42cm. Kolekce Rouenneries Deux od French General pro Moda Fabrics. Ze charm packu jsem vybrala dvě rozdílné barevné linie. Čtverečky jsem si rozložila na zem a vybírala do kombinace. Použila jsem 15 čtverců (můžete i 14, ale chtěla jsem větší variabilitu při skládání rohů, aby se mi pěkně střídaly barvy), 34cm doplňkové látky i s lemem, plus něco na zadní stranu a vatelín. Snad si to dobře pamatuji, protože dečka už někde putuje po světě a ty moje zápisky a výpočty ... 6 čtverců jsem vybrala na střed, zbytek seřízla napůl. Doplňkovou látku jsem střihla 6,85 cm širokou (dva pruhy, délka 110cm). Pak už stačí jen přikládat ke stranám sešitých středových čtverců a odstřihnout zbytky. Pak z pruhů zbylých čtverců poskládat okraje a přišít. U delších stran to přesahovalo více, u kratších stran jsem řezala méně. Lem jsem střihla 8cm široký.
Vše šito na 1/4", jinak by to nevyšlo.
Fotila jsem s našpendleným lemem, abych to stihla za sluníčka, takže lem na fotce nic moc.:)

Tak to byl pokus o rychlo návod. Vyznáte se v tom někdo? Myslíte, že by to stálo za opravdový návod?

Krásný start do nového týdne.

4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

je hezounká:-)

Calenndula řekl(a)...

je to krásné, jako vždy nádherné látky a precizně prošité. takovou dečku podobnou mám taky v plánu někdy na stůl, ale těch plánů by bylo...:)

yanmaneee řekl(a)...

supreme clothing
kd shoes
kd 12 shoes
yeezy
moncler
goyard
bape
off white outlet
jordans
yeezy

Unknown řekl(a)...

pop over to this website Ysl replica bags anonymous replica designer backpacks my sources have a peek at this web-site