28 května 2013

Růžičková sada

 Zdravím!
Zase jsem čekala na sluníčko na focení a konečně přišlo!:)
Šiji na Kreativ burzu v Ostravě. Mám ráda sladěnou kuchyň, tak proto tato sada. Běhoun na stůl, podkafíčka a chňapky. Ještě přibude košíček a udělám z toho asi sady dvě.
Ještě mám pár věcí nedodělaných a nápadů plnou hlavu, tak uvidím kolik toho stihnu na burzu ušít.

Kapacita prodejců je pro letní burzu už naplněna, ale můžete se přihlásit třeba na tu příští nebo se alespoň přijít podívat a podpořit. Budeme moc rádi!:)

Krásný i když deštivý den.

1 komentář:

Calenndula řekl(a)...

je to parádní komplet. moc se mi líbí, že ty chňapky nejsou úplně stejné, ale přitom sladěné :)
jo a ještě ta tvá syslící kredenc, ta je moc hezká, zapomněla jsem pochválit. to je ta, co jsi ji restaurovala, viď? my takhle máme většinu nábytku doma a kouzlo starého nábytku já moc obdivuju.