04 listopadu 2014

Máme police!

A taky po rekonstrukci, která měla být malá, ale jak to tak bývá, zvrhlo se to.:)
Začalo se policemi ve špajzu. Protože ve většině bytu jsou kantky, museli jsme vrtat skrz. Přece jenom na policích budou i těžké věci. Ta úroda, to je ze zahrádky. Poněkud starší foto, vše už je snězeno.:)
Police krásně voní dřevem. Tatínkova práce. Staré fošny z půdy, sklížené, čisté dřevo. 

Foceno poloprázné, ale teď jsou tam věci až po strop. Potřebovali jsem vyklidit šatnu i koupelnu, tak police přišly vhod. Kopala se nová voda a částečně se tahala i elektřina. Na týden jsme se museli vystěhovat, ale stálo to za to.
Přátelé, mám elektrickou troubu! S novými rozvody to jde, se starými to nebralo ani náš vysavač, natož troubu.

Vše je hotovo, uklizeno (to oddřel manžel, v mém požehnaném stavu mě nenechal uklízet, zlatý je).

Teď se chystám na renovaci kuchyně. Současný stav je k uzoufání. Pak přijde na řadu kumbálek, ze kterého bude můj šicí koutek! Jak já se těším! Už žádné věčné uklízení a vytahování, prostor jen pro mě! Zavřu za tím bincem dveře a hotovo.:)

Mějte se krásně. Pro mě je podzim nejkrásnější roční období, tak si to užívám.

Žádné komentáře: