11 listopadu 2014

Pro naši kuchyň ♥ For our kitchen

Tuhle sadu jsem šila už před létem. Abychom to měli v kuchyni veselé, barevné. No nevím čím to je, že to dávám na blog až teď? No každopádně se chci podělit o svůj výtvor.
 Podobnou sadu už jsem jednou šila na zakázku. Tentokrát jsem si nejprve látku s falešným patchworkem nařezala na čtverce a ty pak následně kombinovala.
Chtěla jsem k tomu bílý bavlněný ubrus, ale všude měli jen syntetické, tak jsem koupila látku a ušila si ho sama.
Na stole v kuchyni máme sklo. Vždycky jsem byla proti tomu, přišlo mi to studené, ale mám ráda textilní ubrusy. A po zašpinění těch jediných dvou, co jsme měli doma mým šikovným manželem (a mě říkají doma brynda!), jsem rezignovala a pořídila na stůl sklo. Je dost silné, takže se na stole nehýbe a zjistila jsem, že to má i další výhody kromě zmiňovaných čistých ubrusů. Jednak odráží světlo, což je v kuchyni orientované na sever plus a taky ho můžu využít jako další pracovní plochu.
Takže nakonec jsem maximálně spokojená. A manžel taky, protože pořád nesleduju, kde mu co ukápne.:)

Před sebou máme prodloužený víkend. Asi si ho ještě prodloužím o páteční dovolenou. Mám v plánu návrh věšákové stěny do předsíně a taky natírání nábytku. A taky šití. Teď mě to zase nějak chytlo. Nápadů mám plnou hlavu. No hlavně, že pro mimi nemám koupené zhola nic, ale pořád bych šila. Hlavně žádná panika, na nákupy bude ještě čas, to mi aspoň tvrdí moje maminka, další šicí maniak. Tak já jí budu věřit, je to přeci jen zkušená máma.:)

Přeji krásné slunečné dny.

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Pěkná práce:-)

Leela řekl(a)...

Díky, Ajko.:)